1 września 2016 roku, dokładnie za 264 dni, rozpocznie się nauka w Liceum Ogólnokształcącym Kreacji Gier Wideo!

Warszawska Szkoła Filmowa otwiera pierwsze w kraju Liceum Kreacji Gier Wideo!

1 Dzień Otwarty - 5 marca 2016!
www.liceumgier.pl

Nowe Liceum będzie działać na prawach szkoły publicznej i współpracować z Liceum Filmowym (100% zdawalności egzaminu maturalnego), Warszawską Szkołą Filmową, oraz jednym z największych producentów gier wideo – Techlandem.

Uczniowie Liceum otrzymają wykształcenie ogólnokształcące na wysokim poziomie i dodatkowo unikatowe, zawodowe umiejętności, które będą zdobywać na zajęciach projektowania i produkcji gier wideo.

Tworzenie gier komputerowych jest rozwijającym zajęciem, wymagającym równocześnie wiedzy technicznej i umiejętności artystycznych. Dobry projektant gier komputerowych jest jednocześnie programistą, animatorem i grafikiem 3D. Programowanie, rysunek, projektowanie graficzne i animacja komputerowa to umiejętności, które przydadzą się nie tylko podczas pracy nad grami komputerowymi ale również w kształtowaniu manualnych i percepcyjnych zdolności młodego człowieka. Dodatkowe przedmioty, które oferuje szkoła, dadzą solidne podstawy do wyboru kariery w rozwijających się prężnie branżach: produkcji mediów, informatyki, projektowania komputerowego.

Misja Szkoły - "Ty także możesz tworzyć gry komputerowe"

Szkoła ma na celu pokazać uczniom, że gry komputerowe można również tworzyć, a nie tylko w nie grać. Licealiści zwykle spędzają dużo czasu przed komputerem. Mogą ten czas wykorzystać w sposób bardziej twórczy i kreatywny - przestać być zwykłymi graczami, a stać się prawdziwymi twórcami.

Rynek gier komputerowych nieustannie się rozwija. Jest to zajęcie z przyszłością. Już teraz budżety wielu gier przekraczają budżety filmów fabularnych produkowanych w Hollywood. Tworzy się coraz więcej gier i powstaje coraz więcej firm produkcyjnych - także w Polsce.

Wykładowcy Warszawskiej Szkoły Filmowej, którzy będą uczyć licealistów, tworzą ze studentami gry z wykorzystaniem najnowszych technologii, m.in. gogli rzeczywistości wirtualnej Oculus Rift, kamer stereoskopowych do skanowania modeli 3D oraz kombinezonów Perception Mocap, służących do rejestrowania ruchu. Przygotowują gry zarówno na komputery osobiste jak i urządzenia mobilne. Wykorzystują także technologię Augmented Reality - rzeczywistości rozszerzonej, za pomocą której można wprowadzać wirtualne postacie i przedmioty do otaczającego nas świata.

Feedback